Tuesday, July 7, 2009

bye2...nk g UniKL

Tinggal beberapa hari je lg aku bakal menjadi mahasiswi di Universiti Kuala Lumpur, Royal Collage of Medicine Perak selama 3 tahun dalam jurusan kejururawatan.. Perasaan aku skung bercampur baur.. pas ni bermula la hidup baru aku.. aku mmg xpernah ke asrama jd terpaksa la aku mensesuai kan diri nanti.. sungguhpun aku takut tp demi cita2 dan impian aku,aku tetap akn kuat utk menghdpi dugaan ini.. impian dan cita2 aku harus di teruskan demi keluarga aku, insan2 yg menyayangi aku dan insan2 yg aku sayang.. pape pun aku nk ucp berbanyak terima kasih kpd mereka semua yg sentiasa menyokong aku dan kpd mereka yg membakang keputusan aku ini akn aku buktikan pd korg yg aku boleh berjaya..

Selamat tinggal sume..ala lek la aku xg ane..jaz g Royal Collage of Medicine Perak je sambung belajr..i will miss u all..mmmuah..doakan kejayaan aku..syg sume..

Bye2 sume syg korg...

No comments: