Sunday, August 30, 2009

Kehidupan..

lama sudah aku xmenaip blog ni..
byk benda yg tersirat dan tersimpul di hati aku kini..sejak aku smbung belajar kt universiti kuala lumpur, royal collage of medicine perak ni mcm2 yg terjd kt aku dan dy.. sblm aku msuk sini,dy selalu mmbri aku kata2 motivasi dan mmbri smgat dkt aku..tp slrang bukn mcm dulu lg..sumenye berubah..berubah dgn sekelip mata je..dy mula mnjauhi aku tnpa aku mgerti sebabnya..biarlah asalkan dirimu bahagia dan gmbira..
aku bkal practicle di Hospital Permaisuri Bainun, Ipoh pd 1sep hingga 4 okt ni..excited tp aku agk takut jgk..aku tkut xdpt nk jlnkn tugas dan t'jwb aku dgn baik..betapa sukarnya mnjd seorang jururawat yg mmbantu mereka yg memerlukan bantuan tnpa mengira masa dan keadaan..
mujurla kedua ibubapa ku menyokong aku mmbri semangat dan dorongan kpd aku..aku lakukan ini sume demi kebahagiaan ibu bapa ku dan ahli keluarga yang aku sayangi dan cintai..aku nk buktikan pd si dy yg tnpa dirimu aku jg mampu utk brjya..aku akn buktikan itu..
k la aku nk offline dulu..take care sume..

No comments: