Tuesday, June 9, 2009

SYURGA CINTA







1 June lepas aku n cousins aku g tengok filem Syurga Cinta... citernye best giler... tajuknye je yang agak cintan cinton tapi cerita nye lebih kepada keagamaan iaitu cinta yang akan kekal abadi selamanya cinta kepada tuhan yang maha esa Allah S.W.T bg umat Islam... banyak pengajaran yang boleh diambil...

Kita orang sampai kat Kinta City dalam pukul 12.30tghr... sampai je situ aku terus bergegas ke kaunter tiket wayang... yela aku takut je kene masuk 3.20ptg lau penuh pukul 1.20ptg... tapi nasib dapat tiket 1.20ptg...

Lepas beli tiket aku g Watson nk beli barang makeup aku memandangkan compact powder aku pecah n hancur terpaksa la beli baru nasibla yang pecah 2 dah nk abis lau x wt rugi je.. aku beli gak lips glose cos dah nk habis..

lebih kurang dah pukul 1.10ptg aku teman adk2 aku g KFC..pe lag nk mamam la tp memandangkan tinggal 10 min je so kite org tapau n kebetulan pulak adk sdare aku bwk beg pe lg msuk an la sume mknan 2 dlm beg dy..

Dh 2 kita org sume bergegas g panggung.. lps bli air kita orag msuk tepat pukul 1.20 ptg.. di sebabkan dah kelaparan pe lg kita org mkn jela pe kite org dah tapau td..nasib org yang kat pintu panggung 2 x chek beg adk sdre aku lau x bes kite org…ha5

Setelah tamat citer 2 kita org bergegas ke surau memandangkan dah pukul 3ptg... pukul 3.20ptg kita org g la McD g mkn aiskrim...yummy...disebabkan terlalu sdp n dh lama aku xmkn aiskrim xsmpat nk amik gmbr aiskrim 2...he5 dh bes mkn aiskrim kita org jln2... pas 2 kita org g bookstore cari buku2 and novel... pkul 4.30ptg abah aku dtg amik...pe lagi balik la setelah penat seharian...balik je umah aku dpt ceramah khas yang xkn dpt kt tmpat len.. yela salah aku gk ckp nk balik b4 asar ni dh asar bru muncul kt umah..tahan je la..hu5

No comments: